Sad Poetry, Shayari & Urdu Ghazals

Share:

Sad Poetry, Shayari & Urdu Ghazals


Miserable Poetry - Express your inclination with Pakistan's biggest assortment of Sad Poetry, Shayari and Urdu Ghazals. Peruse, submit and share your #1 Sad Shayari and Urdu Ghazals. Discover Sad Poetry, Last Updated on Friday, March 27 2020. Pitiful Poetry in UrduUrdu Sad Poetry - What is Sad Poetry? - Sad verse is the declaration of your distresses and complaints that each person encounters in their day by day life. The best thing to communicate your actual miserable sentiments is to tune in, discuss, or share dismal verse. Pretty much every artist has described explicit assortment of tragic verses that you can connect with when you feel push down. Miserable minutes

ہم خود کو ان کے بن رہنا سکھا دیں گے
(BY: H.M. SALMAN AMIN)
آئے گی جب یاد ان کی تو چند آنسو بہا دیں گے
پھر جلدکوشش کرکے اسے مسند دل سے ہٹا دیں گے .. ....
سوچتا ہوں کیوں وہ میری زندگی میں آیا تھا
(BY: H.M. SALMAN AMIN)
سوچتا ہوں کیوں وہ میری زندگی میں آیا تھا
ٹھکرانا ہی تھا اس نے تو نجانے کیوں اپنایا تھا.. ....
ان کے روٹھ جانے کے بعد ہم چین سے سو نہیں پائے
(BY: H.M. SALMAN AMIN)
ان کے روٹھ جانے کے بعد ہم چین سے سو نہیں پائے
خدا کے لئے کوئی تو ہو جو ان کو جا کے یہ بتلاۓ.. ....
عرصہ ہوا آتش عشق کو بجھائے بیٹھا ہوں
(BY: H.M. SALMAN AMIN)
عرصہ ہوا آتش عشق کو بجھائے بیٹھا ہوں
اب تو اُس بےوفا کا چہرا بھی بھُلائے بیٹھا ہوں.. ....
جانا ترے جانے کے بعد تاریک راتوں میں بہت رویا ہوں میں
(BY: H.M. SALMAN AMIN)
جانا ترے جانے کے بعد تاریک راتوں میں بہت رویا ہوں میں
دنیا کہ ہجوم میں تنہا اپنے وجودِ بیقراں کو سمویا ہوں میں.. ....
HAR DIN
(BY: HAIDER)
Har Din Bohat Kuch Batana Chahta Tha Usse
Kabhi Lafz Na Mile .. ....
روکے تو کوئی ہاتھ ظالم کے ظلم کا
(BY: SHAHMEER MUGHAL)
اظہار ہے جو لب پہ میرے یہ غم کا
روکے تو کوئی ہاتھ ظالم کے ظلم کا.. ....
تو بھی چلا گیا
(BY: SHAFAQ KAZMI)
تو بھی چلا گیا مجھے چھوڑ کر یعنی
تو بھی دوسروں کی طرح نکلا ؟.. ....
کچھ لمحوں میں۔۔
(BY: MAHAM TAHIR)
آ ج خود ہی کو دل نے جہاں کا خوار کہہ دیا
کہنا تھا اس پار شعر ہم نے اس پار کہہ دیا.. ....
اک شعر اس ادا سے تمھیں لکھنا ہوگا
(BY: BAKHTAWAR SHEHZADI)
چاہی ہیں جدائیاں تو دے دیں گے تمہیں
بھلے ہی تم پہ سبھی وارنا ہوگا.. ....
اے کاش دوستی دشمن سے کرلیتے ہم
(BY: BAKHTAWAR SHEHZADI)
کم سے کم بدلنے پہ زارو قطار نہ روتے ہم
تجھے یاد ہے چلو اب کروا دیتے ہیں ہم .. ....
خزاں
(BY: AYYAZ HUSSAIN)
تمهارے جانے کے بعد میرے ایاز
اس دل سے خزاں کا موسم گیا ہی نہیں.. ....
غم ہجر کے ماروں کو اب کوئی غم نہ ملے
(BY: ASAD)
غم ہجر کے ماروں کو اب کوئی غم نہ ملے
اے کاش دکھ درد نہ ملے کوئی الم نہ ملے.. ....
اداس چہرہ
(BY: ASAD)
اداس چہرہ لیے چاند شب کو نکلا ھے۔۔۔
نجانے کس نے اسے دیر تک رلایا ھے؟.. ....
ڈر
(BY: AHMED UMAR)
ڈروں میں سے بڑا ڈر
اک تجھے کھونے کا ڈر.. ....
جدائ
(BY: BAKHTAWAR SHEHZADI)
باندھ کے پتھر جدائی کا مجھے اڑا دیا
ہاتھوں میں ہاتھ تھما کے پھر تنہا کر دیا.. ....
بارش
(BY: BAKHTAWAR SHEHZADI)
منتشر تھا بارش میں تنہا کھڑا ہوا
مہبوت تیری یادوں میں الجھا ہوا .. ....
ترکِ الفت
(BY: BAKHTAWAR SHEHZADI)
آنکھوں میں اشکوں کی صداقت ہے میرے
بھلے ہی ترکِ الفت کا کہ آئے ہیں تجھے .. ....
کسی کے لئے ہمدرد ہوں
(BY: SHAFAQ KAZMI)
کسی کے لئے ہمدرد ہوں شفق
کسی کے لئے بے حس ہوں .. ....
تجھ بن رہا بھی نہیں جاتا لیکن
(BY: SHAFAQ KAZMI)
تجھ بن رہا بھی نہیں جاتا لیکن
تیری خوشی شامل تھی اس جدائی میں .. ....
بہت مشکل ہے اس درد کو سہنا
(BY: UA)
بہت مشکل ہے اس درد کو سہنا
جو درد دِل کا روگ بن گیا ہے.. ....
تنہائیاں تو دیکھو، کب سے پکار تی ہیں
(BY: زاہد)
تنہائیاں تو دیکھو، کب سے پکار تی ہیں
بیساکھیاں سہاروں کی ، کب نکھارتی ہیں.. ....
وصال میں تیرے , فرقتوں کےغم بھی ہیں
(BY: زاہد)
وصال میں تیرے , فرقتوں کےغم بھی ہیں
کہ قربتیں بھی , ثانی فراق گزری ہیں.. ....
وہ مر گٸ
(BY: SARA RAHMAN)
وہ جو سب کا حوصلہ تھی ناں
تنکا تنکا بکھر گئی لوگوں.. ....
درد
(BY: SAIRA ANJUM)
زندگی طویل سے طویل تر ہو رہی ہے
درد ہیں کہ خودکشی پر اکسا رہے ہیں.. ....
موت سے میری اس کا تعلق ہو گا
(BY: SHAFAQ)
چھوڑ کر مجھے وہ اپنی دنیا میں خوش ہے
یہی غم کیا میرے مرنے کے لیئے کم ہے.. ....
HMARA HAATH MAT THAMO
(BY: SHEHRYAR AHMAD)
Hmara Haath Mat Thamo
K Jin Ka Paas Rakhtay Thay .. ....
عاشق
(BY: NABEEL AHMAD)
تھک گیا عاشق محبت کی لاش اُٹھاتے اُٹھاتے
دل ہے کہ جنازہ پڑھتا ہی نہیں .. ....
زندگی
(BY: BIBI FARAH)
زندگی مشکل بہت مشکل ہوجائے
توکیا کرے .. ....
REHNE DO
(BY: MARIA)
Jo Mein Seh Gaya Woh Rehne Do
Yeh Qissa.E.Muhabbat Ab Pas Hi Rehne Do.. ....
اداس لمحوں کا منظر
(BY: MAHAM TAHIR)
اندھیری رات تھی آ نکھیں اداس تھیں
مسافر جاگ چکا تھا پر راہیں اداس تھیں.. ....
بے یارو مدد گار ہوئے پھرتے ہیں
(BY: SAJID BIN ZUBAIR)
بے یارو مدد گار ہوئے پھرتے ہیں
راہِ عشق میں یارو ہم خوار ہوئے پھرتے ہیں.. ....
محبت کے بعد
(BY: MAHAM TAHIR)
یوں رلاکر ہنسانے کی اجازت نہیں ہے
آ ج ان جذبات سے کھیلنے کی اجازت نہیں ہے.. ....
ISHQ FARAIB
(BY: MAIRAJ AKBAR)
Ishq E Faraib Ka Chakh Liyaa Maza
Ab Tou Nafrat Mein Sukoon Milta Hai.. ....
اپنا خیال رکھنا
(BY: DR. SHAKIRA NANDINI)
جانے والے تُجھے اِک بات کہنا چاہتی ہوں
اگر میرا خیال آئے تو اپنا خیال رکھنا.. ....
SAWAL
(BY: ALEE)
Tareeq O Veraan Raat Dhund Ki Zad Mai Hai
Wehshat O Verani Shayad Mere Muqadar Mai Hai.. ....
سب بھول چکا ہوں
(BY: QATMEER)
رسم وفا خلوص و مہر سب بھول چکا ہوں
غیروں کی عنایت اپنوں کا قہر سب بھول چکا ہوں.. ....
MUHABBAT
(BY: ZUBAIR SHEIKH)
Muhabbat Tum sy Kar Ky
Muhabbat Zaya Kar di Mein Ny.. ....
PANCHI
(BY: ZUBAIR SHEIKH)
Wo Panchi Tha Urr Gaya
Mein Shajar Tha Qaim Raha.. ....
HAD KAR DI
(BY: ZUBAIR SHEIKH)
Jisy Chahny Mein Had Kar Di
Usy Hi Paany Ko Behad Tarsy.. ....
زندہ رہ لیں گے زندگی بھر کیا
(BY: RAO MUHAMMAD FAISAL)
ایسا لگتا ہے تجھ کو تیرے بن
زندہ رہ لیں گے زندگی بھر کیا.. ....
سچا پیار
(BY: USMAN ARIF)
اس کی یاد کو آنسو
محبت کو تنہائی بنا لیا.. ....
ہاتھ جل گیا
(BY: SANA)
میرا ہاتھ جل گیا
مگر یہ آگ تو نہ تھی.. ....
آئینِ عشق
(BY: NABEEL AHMAD)
نبؔیل آئین عشق میں بھی تو اک ترمیم ہونی چاہیے
کھیل کے دل توڑنے کی نہیں موڑنے کی ریت ہونی چاہیے .. ....
BADNAM
(BY: JAMAL AHMAD)
Shab Ne To Badnam Hi Kar Diya
Shayar Ko Be-Imaan Hi Kar Diya.. ....
KIS BAT KI MOFI LANY AIY HO.
(BY: SLUTAN)
Waqt Ki Barhami Ni Meta Daly
Wo Sary Jazby Jo Tujh See The.. ....
SHARAB
(BY: JAMAL AHMAD)
Sochta Hu Waqt Pe Hi Hisaab Kardu
Muddat Hue Unhe Koi Jawab Kardu.. ....
AAZAR
(BY: JAMAL AHMAD)
Shab-E-Siyaah Ko Bedaar Rahta Hun
Kisi Khawab Ke Intezar Me Rahta Hun.. ....
سماج
(BY: SABEENIRSHAD)
غم کو میری ، ہسی میں أڑا کے
لوگ میری بربادی کا سامان ہوئے.. ....
LAHOO
(BY: AMNA AMER)
Dil Sa Roz Bhta H Lho Wafa Ka
Hr Roz Hr Ik Shks Khoon Pe Leta H Meray Dil Ka.. ....
سمت
(BY: MUZAKAR MANJ)
پھر میں اُسی سمت لوٹ چلا ھوں
اُجڑ کے تیرے شہر سے بھت دور چلا ھوں.. ....
لڑکیوں کے دکھ عجب ہوتے ہیں سکھ اس سے عجیب
(BY: AMEER)
لڑکیوں کے دکھ عجب ہوتے ہیں سکھ اس سے عجیب
ہنس رہی ہیں اور کاجل بھیگتا ہے ساتھ ساتھ.. ....
جائے کہان کو پھر تیرا تنہا؟
(BY: ASAD)
ویران بستی اور بسیرا تنہا
جائے کہاں کو پھر تیرا تنہا؟.. ....
یقیناً میں ہی بدلا ہو
(BY: MUHAMMAD AQIB ZARDAD)
وہی آنگن میں پھیلی زرد سی کرنوں کا جھرمٹ ہے
وہی ایک بوڑھا برگدہے، وہی ایک پینگ ہے اس پر.. ....
تنہا جینا بہترہے
(BY: TARIQ IQBAL HAAVI)
سنو
کچھ کہنا ہے تم سے .. ....
اپنے ہاتھوں سے زخم دل دُکھا کے روئے
(BY: KASHIF ANJUM)
اپنے ہاتھوں سے زخم ِدل دُکھا کے روئے
اپنے بازوئوں میں چہرہ چھپا کے روئے.. ....
تیرے غم نے مار رکھا ھے۔۔
(BY: ASAD)
تیرے غم نے مار رکھا ھے
دیکر اک نیا آزار رکھا ھے.. ....
DUNIYAN
(BY: ISRAR ALI)
Pyaari Se Bataon Se Chora Lete Hen Wo
Zindagi Bhar Ki Khushiyan Israr.. ....
کر رہا تھا غم جہاں کا حساب
(BY: SAIF)
کر رہا تھا غم جہاں کا حساب
آج تم یاد بے حساب آئے.. ....
میرے ہاتھوں کی لکیروں میں
(BY: KASHIF ANJUM)
کہیں دیکھومیرے ہاتھوں کی لکیروں میں
کیا لکھا ہے وہ آئے گا میری تعبیروں میں.. ....
کیا رہ جاتا ہے باقی
(BY: HAFIZ SYED ABDUL HADI)
اس کا تصور بھی کھو دوں تو کیا رہ جاتا ہے باقی
میں بھی اس کی طرع رو دوں تو کیا رہ جاتا ہے باقی .. ....
ٹوٹا دل
(BY: SAQIB NISAR )
ٹوٹا ھے دل ھمارا تمھارا تو نہیں
میں تھک کے گرا ھوں ابھی ہارا تو نہیں.. ....
بےرخی
(BY: GHULAM MURTAZA)
بے رخی نہ دیکھا رُخوں کے عالم میں
کہیں تم اپنا ہی رخ نہ بھول جاؤ.. ....
اب تو خوشی کا غم ہے نہ غم کی خوشی مجھے
(BY: ASFAND)
اب تو خوشی کا غم ہے نہ غم کی خوشی مجھے
بے حس بنا چکی ہے بہت زندگی مجھے.. ....
درد بھرے لمحے
(BY: ASAD)
چندا تیری خاموشی اور یہ اداس رات
یہ درد بھرے لمحے اور کسی کا نہ ساتھ.. ....
بے وفا
(BY: ASAD)
اک ذرا سی بات پر تیرا اتنا خفا ہونا
مار ڈالے گا ہم کو تیرا یوں بے وفا ہونا.. ....
کانچ کے جیسے۔
(BY: ASAD)
ٹوٹے جو ایک بار تو پھر سمیٹے نہ جائیں گے
نازک ہیں ہم تمہاری قسم اسد کانچ کے جیسے.. ....
NASEEB
(BY: WASIMAHMED YUSUF MAMJI)
Jo Naseeb Me He Vo Chal Kar Aayega
Jo Naseeb Me Nahi He Vo Aakar Bhi Chala Jayega.. ....
حالات کے قدموں میں قلندر نہیں گرتا
(BY: MANAHIL)
حالات کے قدموں میں قلندر نہیں گرتا
ٹوٹے بھی جو تارا تو زمیں پر نہیں گرتا.. ....
دنیا کی محفلوں سے اکتا گیا ہوں یا رب
(BY: NOOR)
دنیا کی محفلوں سے اکتا گیا ہوں یا رب
کیا لطف انجمن کا جب دل ہی بجھ گیا ہو.. ....
ایک تھک جائے
(BY: NADIA KHAN)
کتنا عجیب مزاج ہے عاشقوں کا
ایک تھک جائے تو دونوں ہار جاتے ہے.. ....
سلگتی رہی رات بھر
(BY: NADIA KHAN)
کسی اور کے ساتھ دیکھ کر اس کو سلگتی رہی رات بھر
ہونٹ تو خاموش تھے مگر آنکھوں نے بتا دیا غم اپنا .. ....
خدا کی اتنی بڑی کائنات میں میں نے
(BY: ABBAS)
خدا کی اتنی بڑی کائنات میں میں نے
بس ایک شخص کو مانگا مجھے وہی نہ ملا.. ....
جس رات چلے جاتے ہو تم چھوڑ کر مجھے
(BY: MEHBOOB SAHU)
جس رات چلے جاتے ہو تم چھوڑ کر مجھے
وہ رات نہیں عذاب ہوتی ہے مجھ پر.. ....
کوئ رستہ تو دکھلانا پڑے گا
(BY: DR.MOHAMMAD MUNIR)
کوئ رستہ تو دکھلانا پڑے گا
ہمیں واپس نہیں جانا پڑے گا.. ....
کیا رہ جاتا ہے باقی
(BY: MUHAMMAD AMIR )
اس کا تصور بھی کھو دوں تو کیا رہ جاتا ہے باقی
میں بھی اس کی طرع رو دوں تو کیا رہ جاتا ہے باقی .. ....
اک تعلق سا بن گیا تھا تیرے ہر اک اوصاف سے
(BY: MUHAMMAD AMIR )
اک تعلق سا بن گیا تھا تیرے ہر اک اوصاف سے
گھیرا ہوا تھا تیری محبت نے چاروں اطراف سے .. ....
وقت اور انسان
(BY: NADIA KHAN)
 نہ کر گلہ کسی سے اے دوست کے بدل گئے ہو
وقت اور انسان کا فطرت ایک جیسا ہے.. ....
تو سویا ہوا میری یاد میں جاگا کرے
(BY: BILAL ALTAF)
تو سویا ہوا میری یاد میں جاگا کرے
پھر رات بھر تجھے نیند نہ آیا کرے .. ....
جو سپنے ہم نے سجائےتھے
(BY: KASHIF ANJUM)
جو سپنے ہم نے سجائے تھے
کیا خبر تھی وہ خاکِ گل کے سائے تھے.. ....
اپنا لہجہ میری بات میں شامِل نہ کرو
(BY: AHSAN KHURSHID)
اپنا لہجہ میری بات میں شامِل نہ کرو
اپنی خوشیاں میری ذات میں شامِل نہ کرو.. ....
جاؤ انجم جا کر کہہ دو بہاروں سے
(BY: KASHIF ANJUM)
جائو انجم جا کر کہہ دو بہاروں سے لوٹ جائیں اب
اِک مکیں نے جلا دیا چمن میرا،راکھ بھی دریا میں بہا دی سب.. ....
صورت دیکھ میرے دل کے آئینے میں اپنی
(BY: GHULAM MURTAZA)
صورت دیکھ میرے دل کے آئینے میں اپنی
آئے گی نظر تجھے اک بےوفا کی صورت.. ....
نیند بھی اب ستا کے آتی ہے
(BY: EIMAN)
جب بھی آتی ہے مجھے رلا کے آتی یے
یے نیند بھی اب ستا کے آتی ہے.. ....
ہمیں سجنا بھی کہاں پڑتا ہے
(BY: EIMAN)
ایسے ہی آگ روشن نہ ہوئ اس گھر کے چولہے کی
اس میں لکڑی نہیں میرا مان جلتا ہے.. ....
ہم روز سنتے ہیں سسکیاں رات ڈھلنے تک
(BY: KASHIF ANJUM)
ہم روز سنتے ہیں سسکیاں رات ڈھلنے تک
یوں کون روتا ہے انجمؔ، تمھارے آشیانے میں.. ....
میتِ انجم جل رہی آتشِ ہجر میں
(BY: KASHIF ANJUM)
میتِ انجمؔ جل رہی آتشِ ہجر میں
دیکھو!عشق میں یہ قہر بھی ہوا نازل.. ....
کوئی تو ہو
(BY: SHAFAQ KAZMI)
کوئی تو ایسا ہو شفق جو آنکھوں میں بہتے درد کو محسوس کرے
کوئی تو ایسا ہو جو مسکراہٹ کے پیچھے چھپے درد کو محسوس کر سکے .. ....
اب کے دینا کوئی سخن نیا
(BY: HAZIK ALI)
اَب کے دینا کوئی سخن نیا
یا درد پر داد کا لبادہ نہ کرنا.. ....
اب تو شعروں سے شاعری سے ڈرتا ھوں
(BY: SAQIB NISAR )
اب تو شعروں سے شاعری سے ڈرتا ھوں
اب میں بےوفاؤں سے ڈرتا ھوں.. ....
کوئی بات تو ہو گی
(BY: MALIK TAHA)
‏ہر حال میں ہنسنے کا ہنر پاس تھا جن کے
وہ رونے لگے ہیں___تو کوئی بات تو ہو گی.. ....
ﻣﺤﺒﺖ ﮐﯽ ﻧﺰﺍﮐﺖ
(BY: MALIK TAHA)
ﮬﻤﺎﺭﯼ ﻣﺤﺒﺖ ﮐﯽ ﻧﺰﺍﮐﺖ ﺳﮯ ﺍﺑﮭﯽ ﻧﺎﻭﺍﻗﻒ ﮬﻮ ﺗﻢ
ﮬﻢ ﺍﺳﮯ ﺟﯿﻨﺎ ﺳﮑﮭﺎ ﺩﯾﺘﮯ ہیں ﺟﺴﮯ ﻣﺮﻧﮯ ﮐﺎ ﺷﻮﻕ ﮬﻮ.. ....
فنا
(BY: MALIK TAHA)
مکتب عشق سے ہر کوئی واقف نہیں
پالینا ہی عشق نہیں " فنا " ھونا بھی عشق ہے.. ....
شرارت
(BY: MALIK TAHA)
 آج دیر تک سونے کا ارادہ تھا میرا
کسی نے شرارت سے کہہ دیا ”وہ آیا ہے“.. ....
ماتم
(BY: MALIK TAHA)
درد دل کی آہ تم نہ سمجھ سکـــــــو گے کبھی
ہر درد کا ماتم ســـــــرعام نہیـــــــں ہوتا .. ....
اداس راتوں میں اگر وہ یاد آۓ تو کیا کروں میں۔۔
(BY: SOBIA ZAMAN)
اداس راتوں میں اگر وہ یاد آۓ تو کیا کروں میں
سرد پہروں میں دل میرا ہی مجھے جلاۓ تو کیا کروں میں؟.. ....
کافی حواس باختہ ہوں میں
(BY: SHAHZAIB RAMZ)
کافی حواس باختہ ہوں میں
خود سے دلبرداشتہ ہوں میں.. ....
امید
(BY: TAHA MANSOOR)
ہمیں امید ہے طہٰ کہ ایک دن
یہ امید بھی ٹوٹ جائے گی .. ....
چہرا نہیں ملتا شناسا اب کوئی
(BY: NAVEED SHAKIR)
چہرا نہیں ملتا شناسا اب کوئی
ہم بھی کریں کس سے تقاضا اب کوئی.. ....
اچانک عذاب
(BY: MUHAMMAD ZARYAB KHAN )
اُس کے بارے مجھے آج بھی خواب آتے ہیں
جن میں میرے کئی سوالوں کے جواب آتے ہیں.. ....
ہمدم
(BY: ASAD)
پھر نہ کہیو کہ پاس تیرے کچھ نہیں غم کے سوا
ہم بھی تو تنہا ہیں تجھ سے یار کسی ہمدم کے سوا.. ....
عہد وفا
(BY: ASAD)
توڑ کر عہد وفا چھوڑ جانے والے
دل کو خون کے آنسو رلانے والے.. ....
تمہاری یاد
(BY: ASAD)
غافل نہیں یہ دل تمہاری فکر سے
ہر پل تمہاری یاد آتی رہتی ھے.. ....
شرارت
(BY: MALIK TAHA)
میں جو سرد ہاتھوں سے چُھوتا تھا گالوں کو تیرے
یاد آئے گی تجھے دسمبر میں شرارت میری.. ....
MERE HU TUM
(BY: MAAN)
Mere Hu Tum Ye Weham Tha Mujhe
  Or Ye Weham Bohat Eham Tha Mujhe.. ....
کیوں اپنے ہو کر غیر سے الگ جدا نکلے
(BY: ASAD)
کیوں اپنے ہو کر غیر سے الگ جدا نکلے
کیوں اوروں کیطرح تم بھی اسد بیوفا نکلے ؟.. ....
ہم ہیں غریبِ شہر رعنا!
(BY: RANA TABASSUM PASHA(DAUR))
آ بھی گئی وہ گھڑی لوگو
کہ ہر مشکل ہوئی ہے آج مشکل ِ آخر ہماری.. ....
دل جو مر گیاھےاب اسے کون شاد رکھے گا
(BY: SAQIB NISAR )
دل جو مر گیاھےاب اسے کون شاد رکھے گا
اب میں کسی کی ضرورت نہیں رھا اب مجھے کون یاد رکھے گا .. ....
زندگی
(BY: RABIA FIRDOUS)
اے زندگی تونے مجھے دیا ہی کیاہے
سوائے دوغلے انسانوں کے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔.. ....
امتحان
(BY: SHAFAQ)
میرے صبر کا امتحان نہ لے
صبر ٹوٹ جائے گا.. ....
زندگی
(BY: EIMAN)
میری منزلوں پے شور ہے
میرے راستے خاموش ہیں.. ....
تیرے جانے کے بعد ۔۔
(BY: SHAFAQ KAZMI)
تیرے جانے کے بعد ۔۔نا جانے کیوں دل نے فقط تجھے ہی پکارا
تیری بے رخی سہنے کے با وجود بھی .. ....
CHAL CHOR DE YEH JAZBAAT SAQI
(BY: DR UMER HAYAT SAQI)
Chal Chor De Yeh Jazbaat Saqi
 Ab Badal Gaye Halaat Saqi .. ....
ذہانت ِعشق
(BY: HAZIK ALI)
عشق سے ذہین دنیا میں کوئی ہے ہی نہیں
اس کہ ساتھ کرسکتا کوئی بہ ہی نہیں.. ....
ایک منصوبہ دل میں بناتا ہوں میں
(BY: HUZAIFA ASHRAF NOSHAHI)
ایک منصوبہ دل میں بناتا ہوں میں
خوف کو دل سے اپنے بھگاتا ہوں میں .. ....
غم ہجر
(BY: ASAD)
غم ہجر کو لے کر کے پریشان ھے
دل ھے کہ آپے سے باہر نادان ھے.. ....
معصومیت
(BY: ZAID CHACHAR)
میرے محبوب کی معصومیت میں بھی ایسا دھوکہ تھا زید
ہمیں زہر دیتے گئے ہم وفا سمجھ کے پیتے گئے.. ....
چھوڑ جاتے ھیں وہی صاحب
(BY: SAQIB NISAR )
چھوڑ جاتے ھیں وہی صاحب
جو ساتھ نبھانے کے عہد کرتے ھیں.. ....
آج تھی ضرورت کسی یار کی
(BY: NUMAN IJAZ)
آج تھی ضرورت کسی یار کی
کسی اپنے کسی غم خار کی.. ....
اک بُرائی کے آسیب میں ہوں مُبتلا
(BY: NUMAN IJAZ)
اک بُرائی کے آسیب میں ہوں مُبتلا
ڈھونڈتا ہوں وہی چہرہ، جو نہ ملا.. ....
یہ سوچ جلا دی کئی غزلیں میں نے
(BY: NUMAN IJAZ)
یہ سوچ جلا دی کئی غزلیں میں نے
کہ یہ لکھ دے گا کوئی سادہ دل بھی.. ....
زندگی
(BY: HASEEB HASSAM)
اس کو دیکھا تو سمجھ میں آ گیا زندگ ہے کیا
زندگی زندگی ہے سمجھ میں آ گیا زندگی ہے کیا .. ....
پھر مجھ پر غالب خیال یار ہوا
(BY: KASHIF ANJUM)
پھر مجھ پر غالب خیالِ یار ہوا
اُس کا مسکرانا دل کے پار ہوا.. ....
اپنے چمن سے بےآبرو ہو کر نکلے
(BY: KASHIF ANJUM)
اپنے چمن سے بے آبرو ہو کر نکلے
اپنی آغوش کے گُل ہی بے خبر نکلے.. ....
تیری باتیں خود سے کرتا رہتا ہوں
(BY: DR.MOHAMMAD MUNIR)
تیری باتیں خود سے کرتا رہتا ہوں
سمت بدل دے وقت سے کہتا رہتا ہوں.. ....
ابن مریم
(BY: SAQIB NISAR )
درد مجھکو بھی بےشمار ھیں لیکن
ابن مریم کہاں سے لاؤ میں.. ....
آپ نے رلا دیا
(BY: UA)
آپ نے رلا دیا
یاد پِھر دِلا دِیا.. ....
بہار
(BY: NABEEL BHATTI)
بہار میں تبسم گل کا خزاں میں مرجانا
کچھ ایسا ہی حال اپنا تیری صحبت کے بعد.. ....
غربت نے لے لی جان پر تمہیں اس سے کیا
(BY: ONIZA)
وہ بھوکا ہے کل شام سے پر تمہیں اس سے کیا
وہ بیٹا تو نہیں تمہارا تمہیں اس سے کیا.. ....
کوئ تو ایسی دعا دیں دے
(BY: HINA RASHEED)
کوئ تو ایسی دعا دیں دے
کہ وہ میری نس نس سے نکل جاۓ.. ....
تجھ سے مل ہو جائے
(BY: HAZIK ALI)
جس در گیا دعا کی تجھسے مل ہو جائے
اور یوں کہ آسمان و زمین ہل ہو جائے.. ....
دسمبر آہ گیا دیکھو
(BY: RAJA MUHAMMED SHAKAIB )
دسمبر آہ گیا دیکھو
کہ پھر وہی اداس شامیں .. ....
KABH GHAIR KA TASAWWUR APNE DIL M AANY NA DENA
(BY: ANAS AMIN)
Kabh Ghair Ka Tasawwur Apne Dil M Aany Na Dena
Elawa Naam Usky Ksi Gair Ka Name Aany Na Dena.. ....
خود کو اس پے مٹانے کا کیا فائدہ
(BY: MUHAMMAD AMIR )
خود کو اس پے مٹانے کا کیا فائدہ
خیال اب اس کے آنے کا کیا فائدہ.. ....
جلتے ہیں جو لوگ
(BY: AHID RAZA)
جلتے ہیں جو لوگ انہیں جلنے دو احد
ستارے کبھی آگ سے گھبرایا نہیں کرتے.. ....
بے وفا
(BY: AHID RAZA)
ہم نے مرنا نہیں تھا لیکن مرنا پڑا احد
قاتلوں کے ساتھ کچھ دوست تھے ہمارے.. ....
درد
(BY: MUHAMMAD ARSHAD)
میں خود کو امر نہیں کر سکتا
میں یہ ہنر نہیں کر سکتا.. ....
بارش
(BY: ONIZA)
دسمبر کی وہ پہلی بارش
اور تمہارا ساتھ .. ....
GHAM
(BY: IBRAHIM WALOO)
Na Milte Gham Toh Barbadi Ky Afsane Kahan Jate
Agar Duniya Chaman Hoti Toh Veerane Kahan Jate.. ....
JAB BHI BARH JATI HA
(BY: MUHAMMAD HASEEB)
Jab Bhi Barh Jati Ha Dard Ki Shidddat
Utha Kar Kalam Aur Kaghaz Lafzou'n Se Larrrai Karta Ho.. ....
 

 It's a lost year. At the point when his sibling graduated 3rd grade, he was such a ton further along. How might these children at any point make up for lost time? 

This mid year, the learning misfortune story is as yet sticking around like a hefty cloud, intensifying instructors' and youngsters' sensations of insufficiency. Without making light of the disaster of Covid-19—like every other person, understudies all over have endured significant misfortunes—we by the by question whether this current distraction with their scholastic misfortune is all around established. How would we realize that most kids are altogether experiencing a huge intellectual slack? Do large numbers of the measurements we use to gauge accomplishment even work? 

As informative mentors and educational plan designers who support the two instructors and understudies in schools around the nation, we've had extraordinary entrances into this exceptional school year. In our view, the accentuation on learning misfortune hazards eclipsing the priceless—if nonsensical—learning gains of the two educators and understudies all through the previous year. The pandemic surprise essentially every arrangement and schedule, yet in numerous study halls this agonizing purge set up for huge development and innovativeness. 

Tracking down a Powerful Message Through Poetry 

Inquisitive to record the learning we were seeing, we dispatched the Things I Learned This Year verse drive: We requested that instructors and understudies write down what they found during the last year, and we wove their commitments into two shared rundown sonnets. Here is the thing that teachers shared: 

"Things I Learned This Year"by K–12 Educators 

That a kid's social and passionate prosperity consistently comes first.That keeping things fun is a higher priority than ever.That kids are completely equipped for learning on their own.That their secret educational program should emerge from hiding.That delivering myself from flawlessness assists my understudies with doing the same.That I need to back off, talk less, listen more.That it's OK to relinquish custom for new things.That I can't approve understudies' feelings to an extreme or too often.That the outside isn't only for break—such a lot of learning and development can happen there.That kids emulate the uneasiness of grown-ups around them.That study hall local area is everything.That whatever draws in my understudies at the time is the thing that I ought to be doing.That tuning in and being available beats marking things off my rundown.

No comments